آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرمین عشق مامان و بابا

16آبان 90 تولد سه سالگی آرمین

1391/10/7 16:50
4,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی. امروز 17 آبانه . منو ببخش که دیروز نتونستم بیام برات مطلب بنویسم. روز عید قربان یعنی 16 آبان تولدت بود.

ما شب قبلش برات جشن گرفتیم و همه فامیل رو دعوت کردیم. من از صبح سر کار بودم و تا از کار اومدم مشغول تدارکات جشن تولدت شدم. حسابی خسته شدم. برای همین نتونستم دیروز که روز تولدت بود برات مطلب بنویسم. به هر حال مامانی رو ببخش که با یک روز تاخیر اومدم ولی در عوض عکس های تولدت رو برات می گذارم.

اول از عکس کیک و تزئینات شروع می کنم.

مامان قربونت برم آخه چرا از کیک تولدت می ترسیدی. یعنی اینقدر وحشتناک بود؟ نه شمع تولدت رو فوت کردی و نه کیک رو بریدی.

 

اینجا هم یکسری از تزئینات تولد که بابا اشکان و خاله یلدا زحمتش رو کشیدند می گذارم.

 

 

 

 

 

این هم یه ژله خوشمزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)