آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آرمین عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1391/12/15 16:52
917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من. سلام عشق کوچیک من. امروز پنجمین سالگرد اون روز قشنگه. روزی که فهمیدم خدای مهربون تو رو به من هدیه کرده. روزی که خدا مهربونیش رو در حق ما تموم کرد و من طعم زیبای مادر بودن رو چشیدم. خدایا شکرت به خاطر این همه لطفی که به من و اشکان عزیزم داشتی و داری. انشاءاله که همیشه لطفت شامل حال ما بشه و ما بتونیم این گل پسر عزیز رو اونطوری که شایسته است بزرگ کنیم و آینده ای درخشان براش رقم بخوره. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگین مامان رادین
16 اسفند 91 13:09
ایشاالله که سالیان سال کنار هم شاد و تندرست باشید، عزیزم از بس ماهی و گل که مطمئنا پسر دوست داشتنیت رو هم به بهترین شکل ممکن تربیت می کنی و شاهد موفقیتش خواهی بود


ممنون عزیزم لطف داری.