آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرمین عشق مامان و بابا

شاهکار گل پسر

1390/8/27 19:03
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب نشسته بودیم داشتیم فیلم نگاه می کردیم . فیلم مورد علاقه من بود. گل پسر اومدی و گفتی می خوام CD نگاه کنم. من  به بابایی گفتم من میخوام فیلم رو تماشا کنم برای آرمین روی لپ تاپ فیلم بگذار. خلاصه  ما در حال تماشای فیلم بودیم و داشتیم نسکافه می خوردیم. تو هم جلوی لپ تاپ داشتی نسکافه می خوردی. یک دفعه گفتی اه خاموش شد. به خودمون اومدیم دیدیم بله! لیوان نسکافه رو خالی کرده بودی روی لپ تاپ. ما شوکه شده بودیم و نمی دونستیم چکار کنیم. دعوات کنیم ! نکنیم!هیچی دیگه خلاصه یه ضرر حسابی به بابایی زدی . بابایی گفت فدای سر پسرم. مقصر خودمون بودیم که لپ تاپ رو گذاشتیم جلوی بچه و حواسمون بهش نبود.

این هم از شیرین کاری آقا آرمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)