آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آرمین عشق مامان و بابا

امان از دست این گل پسر

1391/3/14 2:49
434 بازدید
اشتراک گذاری

اگه  تا وقتی شما بزرگ می شی  از دستت  جون سالم به در ببریم  شانس آوردیم. بذار برات بنویسم چکار کردی تا وقتی بزرگ شدی و خوندی بفهمی چه بلاهایی به سر ما آوردی تا بزرگ شدی. دیشب نشسته بودیم داشتیم تلویزیون نگاه می کردیم. شما دسته ی جارو شارژی رو گرفته بودی توی دستت.  تازگیها به کارتون لاکپشت های نینجا خیلی علاقه پیدا کردی. هر وسیله ای که شبیه شمشیر باشه رو بر میداری و باهاش شمشیر بازی میکنی. با دسته ی جارو هم داشتی شمشیر بازی می کردی. دیدم داری زیادی شیطونی می کنی گرفتمت توی بغلم  و توی حال و هوای خودم بودم یه دفعه درد بدی رو توی صورتم احساس کردم. فقط صورتم رو گرفتم و گفتم آخ. وقتی دستم رو برداشتم دیدم دستم خونیه . با دسته ی جارو محکم کوبیده بودی بالای بینی مامانی و بالای بینی ام شکاف  برداشته بود. بابا علی خیلی عصبانی شده بود بلند شد که دعوات کنه. من از شدت درد از یه طرف گریه می کردم و از طرف دیگه تو رو محکم توی بغلم گرفته بودم که کسی کاریت نداشته باشه آخه دلم نمی اومد که به خاطر من باهات دعوا کنند. عزیزکم می دونستی خیلی شیطونی! دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)