آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرمین عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1391/4/31 16:22
375 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم نمی دونی چه لذتی داره هر شب با بوسه های تو به خواب رفتن و هر صبح با نوازش و بوسه های تو از خواب بیدار شدن. تو این دو ماهی که از تعطیلی مدارس میگذره و من صبح ها توی خونه هستم خوب طبیعتا بیشتر از همیشه می خوابیم. هر روز صبح تو زودتر از من بیدار میشی و میای پیشم می خوابی و شروع می کنی به نوازش کردن و بوسیدن من و می گی ما لیلا (مامان لیلا) پاشو دیگه بسه. بیا برام پرشین تون بذار. من اولش تنبلیم میشه که بلند بشم. تو دستم رو میگیری و می کشی و می گی به خدا بلند شو یعنی تو رو خدا بلند شو. عزیزم قربون صحبت کردنت  برم که هر روز شیرین تر از روز قبل صحبت می کنی. عاشقتم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهره مامان آریان
5 مرداد 91 3:16
امان از این پرشین تون که ما رو از دنیا غافل کرده.تمام روز داریم بم بم بم ( برنامه کودک به زبون آریان) می بینیم