آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرمین عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1391/10/7 15:58
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

کیک تولد باب اسفنجی

 

یه سری از تزئینات تولد آرمین گلی

 

 

 

خوراکیها

دسر:ژله و دسر شکلاتی

البته ژله زیاد خوب نشد چون جنس ژله خوب نبود مارکش خارجی بود و خیلی شل شد برای همین تا از ظرف آوردم بیرون وا رفت.

برای شام هم سوفله سیب زمینی و گوشت چرخ کرده و زرشک پلو با مرغ  درست کردم که فرصت نشد عکس بگیرم.

این هم بقیه خوراکیها سالاد لبو و سالاد ماکارونی که از سالاد ماکارونی هم عکس نگرفتم.

هدیه مامان و بابا

آرمین و دختر خاله ساغر

امسال خیلی ذوق تولدت رو کردی خیلی به باب اسفنجی علاقه داری. هر مهمونی که می اومد دستش رو می گرفتی می بردی کیک تولدت رو نشون می دادی و می گفتی بیا کیک باب اسفنجی رو ببین. عزیزم انشاءاله هزارساله باشی  عاشقتممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سپیده
30 آبان 91 13:22
سلام لیلا جون. نمی دونم چرا نبود. خودم ثبتش کردم و از اون طریق بهتون سر می زدم. ولی با اینحال دوباره گذاشتم. تولد گل پسری هم مبارک. ثبتش کردم. یه ماچ ابدار بجای من ازش بگیر http://koodakeman91.niniweblog.com/
مادر کوثر
6 آذر 91 13:41
به به چه تولدی چه کیکی چه غذاهاییییییی مبارکهههههههههه سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مادر خانومی
13 آذر 91 16:33
سلام سلام. تولد گل پسرتون مبارک باشه. ایشالا همیشه سلامت و شاد باشه . صدو بیست ساله بشه این پسری. از قول ما ببوسیدش.خدا حفظش کنه.